بیماری زونا سالمندان - An Overview

Wiki Article

ماجرای رشوه به داور مردان آهنین/ فرامرز خودنگاه: پیشنهاد پرادو و سکه داشتم!

هدف‌ اصلی‌ درمان‌ عبارت‌ است‌ از تخفیف‌ خارش‌ و درد تا حد امكان‌، كه‌ برای‌ این‌ كار معمولا از داروهای‌ مالیدنی‌ و خوراكی‌ استفاده‌ می ‌شود.

حملات هوایی اسرائیل در نوار غزه؛ هشدار نسبت به فروپاشی سیستم درمانی

به زبان ساده می‌توان گفت هنگامی که خطر رفع شد، وضعیت هشدار بدن هم به صورت اتوماتیک خاموش می‌شود و بدن به حالت معمول و متعادل باز می‌گردد. اما در مورد انسان این وضعیت همچنان به حالت روشن باقی می‌ماند، زیرا در عمل، فشار روحی ناشی از آن خطر به این زودی از بین نمی‌رود. پیامد نامطلوبي که تداوم این فشار روحی براي ما خواهد داشت، آن است که سیستم ایمنی بدن در وضعیت روشن و فعال باقي مي‌ماند و در نتیجه ما دچار عوارض و بیماری‌هایی می‌شویم که بر سیستم ایمنی و قلبی عروقی بدن تأثیر منفی به جا می‌گذارد. تأثیر استرس در ابتلاء به بیماری زونا هم دقیقاً به همین صورت است. حتی ممکن است این تأثیرات منفی منجر به عوارض دیگری مانند سکته مغزی، بیماری‌های قلبی و سایر ناراحتی‌های مزمن هم بشود.

اینستاگرام به صورت پیش‌فرض محتوای سیاسی را محدود می‌کند

چند گروه مسلح در غزه فعال است و این گروه‌ها به دنبال چه هستند؟

با این حال کامیون‌ها مملو از کالاهای مایحتاج نوار غزه، در مصر در مرز رفح صف طولانی شکل داده‌اند.

به خاطر داشته باشید که عفونت زونا در افرادی که قبلاً به بیماری آبله مرغان مبتلا نشده باشند هم اتفاق می‌افتد.

● بثورات زونا روی پوست سر می‌تواند باعث ایجاد حساسیت در هنگام شانه زدن موهایتان شود. بدون درمان، زونا روی پوست سر می‌تواند منجر به ایجاد لکه‌های طاسی دائمی شود.

واکسینه شدن می‌تواند از بروز علائم و زخم‌های زونا و ضایعات پوستی شدید آن پیشگیری کند.

○ شما نمی‌توانید از کسی که زونا دارد زونا بگیرید، اما می‌توانید به آبله مرغان مبتلا شوید.

○ داشتن حمام رفتن در بیماری زونا سرطان خون، بیماری خودایمنی، فشار خون بالا، یا دیس لیپیدمی (کلسترول "بد" بالا یا کلسترول "خوب" پایین)

رنج بزرگ بهائیان ایران: «محرومیت از تلاش برای آبادانی کشور»

فشار بر اسرائیل افزایش یافته است تا به مسئولیت‌های قانونی خود برای حفاظت از غیرنظامیان فلسطینی عمل کند و اجازه دهد تا کمک‌های بشردوستانه به اندازه کافی به افراد نیازمند برسد.

Report this wiki page